Учительський Журнал он-лайн

 

урок з математики 3 клас

e-mail Друк PDF

Урок з математики

за темою «Засвоєння таблиці множення на 8. Розв’язання задач на зведення до одиниці»,

проведеного вчителем початкових класів

Кузьменко Ганною Володимирівною

Урок «Засвоєння таблиці множення на 8. Розв’язання задач на зведення до одиниці» є продовженням вивчення теми «Табличне множення і ділення». Передбачає повторення, закріплення матеріалу, що вивчався.

На уроці чітко визначена триєдина мета:

- вправляти учнів у застосуванні знань таблиці множення числа 8 під час розв'язання математичних виразів і задач;

- закріплювати знання таблиць множення і ділення чисел від 2 до 8;

- розвивати пам'ять, увагу, логічне мислення;

- сприяти вихованню наполегливості, самостійності, взаємодопомоги.

Для реалізації мети і завдань вибраний тип уроку: закріплення набутих знань. Для досягнення поставлених цілей я використовувала наступні прийоми і методи:

• словесні ( коментарій вчителя , відповіді учнів ) ;

• наочні (картки для індивідуальної роботи, презентація);

• самостійної роботи, розроблених у формі Test Rich;

• методи усного та письмового контролю і самоконтролю.

В ході уроку були використані різні форми роботи учнів:

- Колективна;

- Індивідуальна, з урахуванням диференціації;

- Робота в групах.

З метою активізації класу, налаштування учнів на успішну роботу використано гру на математичному стадіоні. Перевірка домашнього завдання здійснювалася самоперевіркою. Для актуалізації опорних знань учнів проведено усний рахунок, робота на картках. Закріплення матеріалу здійснювалося на основі знань учнів з попередніх уроків. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів відбувалася протягом всього уроку, була спрямована на розвиток в учнів інтересу до навчання, розуміння необхідності вивченого у житті.

Оцінка кожної роботи на комп’ютері дала можливість кожній дитині оцінити свої знання , побачити , що вона не засвоїла і над чим їй ще потрібно попрацювати (в цьому допоміг Test Rich)

У ході роботи діти показали достатній рівень засвоєння матеріалу, сформованість умінь і навичок, були уважні, ввічливі, терплячі по відношенню один до одного.

Я вважаю, що даний урок мети досяг. Діти показали, що прийоми і способи усних обчислень учні засвоїли добре, вміють розв’язувати задачі, приклади, знають порядок дій, назви компонентів дій і виконують завдання із задоволенням. Матеріал, підібраний для уроку був доступний для всіх учнів цього класу. Обраний тип і форма проведення уроку себе виправдали. Рефлексія показала, що урок був цікавим для дітей, переважна більшість їх задоволена своєю роботою.

Вкладення:
Скачать этот файл (урок.doc)урок.doc[ ]81 Kb
Скачать этот файл (урок.ppt)презентація[ ]1334 Kb
 

Пошук

Лічильники

Проверка сайта

Новий сайт

Шановні користувачі та гості сайту .

Ми підготували для вас новий, яскравий і зручний сайт на якому ви зможете не тільки розповідати про свої розробки уроків і замовити сертифікати, але і з користю провести час зі своїми друзями та колегами в соціальній мережі , пограти в цікаві ігри та інш. Ми щойно запустили цей проект, встигніть пройти реєстрацію в числі перших і Ви зможете отримати унікальне і красиве посилання на свій профіль.

http://teacherjournal.in.ua/

Контакти

Поштова адреса:

«Учительський журнал он-лайн»

ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

Адміністратор порталу:

Тел. : (+3057) 731-96-33

e-mail: ua.teacherjournal@gmail.com


© 2012 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2016 Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.