Урок з математики
за темою «Засвоєння таблиці множення на 8. Розв’язання задач на зведення до одиниці»,
проведеного вчителем початкових класів
Кузьменко Ганною Володимирівною
Урок «Засвоєння таблиці множення на 8. Розв’язання задач на зведення до одиниці» є продовженням вивчення теми «Табличне множення і ділення». Передбачає повторення, закріплення матеріалу, що вивчався.
На уроці чітко визначена триєдина мета:
- вправляти учнів у застосуванні знань таблиці множення числа 8 під час розв'язання математичних виразів і задач;
- закріплювати знання таблиць множення і ділення чисел від 2 до 8;
- розвивати пам'ять, увагу, логічне мислення;
- сприяти вихованню наполегливості, самостійності, взаємодопомоги.
Для реалізації мети і завдань вибраний тип уроку: закріплення набутих знань. Для досягнення поставлених цілей я використовувала наступні прийоми і методи:
• словесні ( коментарій вчителя , відповіді учнів ) ;
• наочні (картки для індивідуальної роботи, презентація);
• самостійної роботи, розроблених у формі Test Rich;
• методи усного та письмового контролю і самоконтролю.
В ході уроку були використані різні форми роботи учнів:
- Колективна;
- Індивідуальна, з урахуванням диференціації;
- Робота в групах.
З метою активізації класу, налаштування учнів на успішну роботу використано гру на математичному стадіоні. Перевірка домашнього завдання здійснювалася самоперевіркою. Для актуалізації опорних знань учнів проведено усний рахунок, робота на картках. Закріплення матеріалу здійснювалося на основі знань учнів з попередніх уроків. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів відбувалася протягом всього уроку, була спрямована на розвиток в учнів інтересу до навчання, розуміння необхідності вивченого у житті.
Оцінка кожної роботи на комп’ютері дала можливість кожній дитині оцінити свої знання , побачити , що вона не засвоїла і над чим їй ще потрібно попрацювати (в цьому допоміг Test Rich)
У ході роботи діти показали достатній рівень засвоєння матеріалу, сформованість умінь і навичок, були уважні, ввічливі, терплячі по відношенню один до одного.
Я вважаю, що даний урок мети досяг. Діти показали, що прийоми і способи усних обчислень учні засвоїли добре, вміють розв’язувати задачі, приклади, знають порядок дій, назви компонентів дій і виконують завдання із задоволенням. Матеріал, підібраний для уроку був доступний для всіх учнів цього класу. Обраний тип і форма проведення уроку себе виправдали. Рефлексія показала, що урок був цікавим для дітей, переважна більшість їх задоволена своєю роботою.