Учительський Журнал он-лайн

 

Інтелектуальна гра

Друк

Підготувала педагог-організатор Клепач Алла Віталіївна

Бахмацька гімназія

м.Бахмач, Чернігівська область

Інтелектуальна гра «Щасливий випадок» для учнів 6-х класів

Мета: актуалізувати набуті знання учнів у різних сферах; сприяти інтелектуальному вихованню; розвивати кмітливість, увагу, пам”ять, пізнавальну активність. Виховувати вміння прислухатися до думок своїх товаришів, колективізм.

Обладнання: на дошці напис «Інтелектуальна гра «Щасливий випадок»;

карточки із завданням.

 

ХІД  ГРИ

 

Ведучий

Добрий день , дорогі друзі! Шановні вчителі!

 

У цьому класі друзі всі

Ми і ви, і він і я.

Посміхнись тому хто зліва

Посміхнись тому хто справа

Ми одна сім»я.

 

Обніми того хто зліва

Обніми того хто справа

Ущипни того хто зліва

Ущипни того хто справа

 

А тепер підняли руки і погладили правого сусіда по голові, а тепер - лівого, поклали руку собі на голову і погладили себе.

 

У нашому класі запанував гарний настрій і я думаю, що час розпочати нашу гру.

 

Сьогодні ми проводимо гру, на якій хочемо перевірити  ваші знання, кмітливість, увагу та інші здібності.

Сьогодні зустрічаються дві команди – команда хлопчиків «Ерудит», капітан команди – Кравченко Антон, та команда дівчаток «Екстрімалки» капітан команди – Лебедь Дарина.

 

Наш поєдинок буде оцінювати журі у складі :

 

 

Члени журі і гравці займають свої місця, і ми розпочинаємо гру. І почнемо її з першого конкурсу «Привітання».

Напередодні команди отримали завдання підготувати представлення команди: назву, девіз та привітання суперникам та журі. За жеребкуванням першою своє «Привітання» розпочинає команда хлопчиків/дівчаток.

 

Команди займають свої місця. Другий конкурс «Далі, далі, далі».

За одну хвилину кожна команда повинна дати якнайбільшу кількість вірних відповідей на питання. Якщо відповіді не знаєте, повинні говорити «далі», тільки тоді буде задано наступне питання. Кожна вірна відповідь – один бал.

 

1 команда

  1. У капусти листок, у мандарина – долька, а часник має - …. (зубок)
  2. Морський розбійник …. (пірат)
  3. ¼ години … (15 хвилин)
  4. Дерево біля Лукомор”я … (дуб)
  5. Зубний лікар … (стоматолог)
  6. Рибний суп …. (уха)
  7. Казкове взуття кота …(чоботи)
  8. Риба, що має вуса … (сом)
  9. Край води … (берег)
  10. Птах, який не виховує своїх дітей  … (зозуля)
  11. Де встає сонце …. (на сході)
  12. Хто з»їв колобка…. (лисиця)
  13. Що вкрав у Клари Карл …(корали)
  14. Автор казки про рибака та рибку …(Пушкін)
  15. З якого металу виливають солдатиків … (Олово)
  16. Як звали батька Буратіно (Карло)
  17. В якій казці є країна дурнів (золотий ключик)
  18. Маленька дівчинка з казки Андерсена (Дюймовочка)
  19. Ім»я сестри засновників Києва (Либідь)
  20. Найвища посада і титул за часів козацької України  (гетьман)

 

2 команда

 

  1. Стадо овець (отара)
  2. Зариті коштовності (скарб)
  3. ½ метра (50 см)
  4. Збільшувальне скло (лупа)
  5. Казкова скатертина ( самобранка)
  6. Військова лікарня (шпиталь)
  7. Гараж для літака ( ангар)
  8. Яйця риби (ікра)
  9. Знаряддя для ловлі риби (сітка)
  10. Прізвище кота із Простоквашино (Матроскін)
  11. На якому птасі полетіла Дюймовочка (на ластівці)
  12. Що на плечах носять учні ( рюкзак)
  13. Яку команду дає вартовий (стій)
  14. На яке свято співають колядки (Різдво)
  15. З чого роблять поп-корн ( кукурудзи)
  16. Одноокий чоловік (циклоп)
  17. Де зарив свої монетки Буратіно  (на полі чудес)
  18. Автор казки «Попелюшка»  (Ш.Перро)
  19. Великий Кобзар (Т.Г.Шевченко)
  20. З якого дерева летить пух. (Тополя)

 

Ведучий

Журі працює, а ми продовжуємо. Пропонуємо конкурс  – «Назви героя казки».

Я зачитаю п»ять висловів про героя казки. Якщо ви угадаєте його з першого разу – команда отримає 5 балів, з 2 – 4 бали, 3 – 3 бали, 4 – 2 бали, 5 – 1 бал. Починаємо.

 

І.

  • В одному художньому творі він отримує травму на риболовлі.
  • Описується, як заради здобуття їжі він бере уроки вокалу.
  • Навіть дитині одразу видно, що він має дуже великі очі, вуха і рот
  • Російський художник Васнецов увіковічив його, як транспортний засіб високопоставленої особи.
  • Як його не годуй, він все одно в ліс дивиться.  (ВОВК)

ІІ.

  • Він – відомий спеціаліст в своїй області, відомий як у нас, так і за кордоном.
  • Він вдало проводить протезування і трансплантацію органів.
  • В складі робочої групи виїжджає в закордонне відрядження, де був захоплений групою терористів.
  • Він зумів перевиховати цих терористів.
  • Він може вилікувати такі різноманітні захворювання, як ангіна, скарлатина, апендицит, малярія і бронхіт.   (ЛІКАР АЙБОЛИТЬ)

ІІІ.

  • Його колір співпадає з кольором його вбивці
  • Нам повідомили про його рештки двох видів, загальною кількістю – шість
  • Його доля – тема відомого циклу пародій.
  • Його господиня стара і не має можливості його захистити.
  • Він загинув тому, що не вчасно захотів погуляти в лісі. (СІРЕНЬКИЙ КОЗЛИК)

ІУ.

  • Про них відомо, що двоє одягнені в одяг різних кольорів, а третій в головному уборі.
  • Їх родичі одного разу врятували одну європейську столицю.
  • Одного разу їх використовував житель Данії, як транспортний засіб.
  • Вони люблять чистоту, тому вмиваються у водоймищі.
  • За ними дуже сумує їхня господиня – бабуся.   (ГУСИ)

У.

  • На думку військового льотчика Льва Вяткіна, він є типовим літературним героєм епохи науково-технічного прогресу.
  • Його можна переплутати з бджолою.
  • Для нього краще на день народження мати не один торт і сім свічок, а навпаки.
  • Він – чоловік у розквіті сил.
  • Він є товаришем Малюка.     (КАРЛСОН)

УІ.

  • Є твердження, що ця тварина має людські очі, ступні та пальці.
  • Він вміє ходити на двох лапах. Вмивається. Няньчить своїх малюків.
  • Ця тварина навіть поститься весь різдвяний піст.
  • Родич тварини був відомий всьому світові влітку 1980 року.
  • Часто говорять, що він наступив людям на вухо.   (ВЕДМІДЬ)

Ведучий.

Закінчився другий тур гри. Журі підраховує бали, а ми з вами переходимо до третього конкурсу «Капітанів»

Перед вами завдання – приклади. Вам потрібно їх розв”язати. Кожна відповідь відповідає букві алфавіту. Хто перший прочитає слово приносить команді 3 бали. А команда суперників отримає 1 бал.

 

8х9-45=27  Ц

63:7-8=1     А

5х9-25=20  П

56:8+9=16  Л

3х10+3=33  Я

Ведучий.

Капітани працюють, а ми з командами проведемо конкурс «Бабусина скринька»

І.

В скриньці лежить те, що було винайдено в першій половині ХХ століття, одержало широке розповсюдження в наш час. Цей предмет є у кожного з вас і не в одному екземплярі. Ви користуєтесь ним і в школі, і вдома, під час виконання домашнього завдання. Що в скриньці? (КУЛЬКОВА РУЧКА)

ІІ.

На цей раз в скриньці лежить те, що є в кожного відмінника, до чого прагне кожний хорошися і отримавши радіє кожний учень. Але це не предмет. Що це?  (12 БАЛІВ)

Ведучий.

Капітани справились із завданням і команди гарно попрацювали. Журі підводить підсумки конкурсів. А у нас весела перерва.

Команди підготували цікаві випадки із шкільного життя.

Конкурс 6. Точність на перевірку.

На підлозі стоїть пляшка в мисці. З кожної команди по 1 гравцю мають по 10 горошин. Стоячи біля пляшки, вони розгинають по одному пальцю і таким чином вкидають горох у пляшку.

Перемагає той, у кого в пляшку скотиться більше горошин.

Конкурс капітанів.

Викликаємо на перевірку спритність.

Капітанам вручають фанеру 20 х 20, листки з фразами, ручки.

Завдання. Якомога швидше дійти до столів і повернутись на попереднє місце, написавши на ходу фразу.

Перемагає той, хто прийде першим і чия фраза буде написана розбірливо.

Фрази

  1. Як хочеться перемогти! (19 знаків)
  2. Сподіваюсь, що переможу! (20 знаків)

 

Ведучий.

Команди відпочили і готові до останнього конкурсу «Гонка за лідером»

1 команда.

  1. Снігова буря (буран)
  2. Який звір буває білим тільки взимку – (заєць-біляк)
  3. Слова-близнюки (омоніми)
  4. Що таке графіка ( вид образотворчого мистецтва)
  5. Птах, який замерзає ( зяблик)
  6. Гриб, який росте на пеньках (опеньки)
  7. Птах, який рахує роки ( зозуля)
  8. Верхній шар землі ( грунт)
  9. Рослина, яка завжди шукає сонце (соняшник)
  10. Скільки очей у світлофора (три)
  11. Що означає жовтий колір світлофора (увага)
  12. Що таке виток (початок річки)
  13. Що ми називаємо закритою водоймою (озеро)
  14. Яким гребінцем не розчесати волосся (півня)
  15. Скільки кроків зробить горобець за 7 років. (жодного, бо горобець стрибає)

 

2 команда

  1. 1. Сніг, який сильно кружляє в повітрі (завірюха)
  2. 2. Кінь в лінієчку (зебра)
  3. 3. Слова – вороги ( антоніми)
  4. 4. Птах, який не дочуваю (глухар)
  5. 5. Робочий стіл учня (парта)
  6. 6. Колюча квітка (троянда)
  7. 7. Що означає червоне світло світлофора ( стій)
  8. Що таке живопис  ( вид образотворчого мистецтва)
  9. Скільки горів влізе у кошик ( жодного)
  10. Від чого плаває качка ( від берега)
  11. Розділ мовознавчої науки, який вивчає звуки мови (фонетика)
  12. Чим заправляють салат олів”є (майонезом)
  13. По що їздили чумаки в Крим (по сіль)
  14. У якому виді транспорту пасажирів просять пристебнути ремені (літаку)
  15. Що належить тільки тобі, а вживають переважно інші (Ім”я)

 

Ведучий.

Команди довели нам, що вони уважні, кмітливі, спритні, спостережливі, багато знають і вміють.

Журі працює Підводить остаточні підсумки гри. А ми подякуємо, що були разом і скажемо один одному комплімент.

Ведучий.

Дякуємо вам і пам'ятайте:

Ви частіше посміхайтесь,

Усміхайтесь всі і всюди —

Мамі, вчительці і друзям,

Й незнайомим зовсім людям.

Ведучий.

До нових зустрічей.

Останнє оновлення на Понеділок, 20 лютого 2012, 10:11  

-----------------------------------------

 

Як дізналися про наш сайт

Виберіть одну відповідь
 

На даний момент 1882 гостей і 3 користувачів на сайті
  • kabulirina
  • galochka-f@mail.ru
службы мониторинга серверов


© 2012 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2014 Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

 

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.