Учительський Журнал он-лайн

 
Учительський Журнал он-лайн

Разработка урока

Друк

Разработка урока алгебры в 9 классе на тему "Проценты вокруг нас".

Учитель Тамазенко Мария Николаевна

 

Раскрытие внутреннего потенциала ребенка с помощью музыкальной и арт-терапии.

Друк

Детство, самое время для безграничных возможностей. Именно в этот возрастной период, человек познает мир и себя, раскрывает свои возможности. В детстве мы не настолько ранимы, не задумываемся о возможных неудачах, действуем интуитивно. Познание мира и своих возможностей применяем практически везде:

рисуя, представляем себя великими художниками;

придумывая невероятные истории, представляем себя писателями;

играя в футбол, мы уже на кубке мира;

когда поем, то представляем себя мировыми звездами музыки.

Тем самым раскрытие творческого потенциала в младшем школьном возрасте является актуальным для развития гармоничной личности.

 

 

Николаева Зинаида Сергеевна

Вкладення:
Скачать этот файл (Архив WinRAR.rar)Час психолога для 1 класса[Психологическое сопровождение 1 класса.]232 Kb
 

Разработка урока

Друк

Разработка урока алгебры, 9 класс. Тема "Проценты".

Тамазенко М.Н., учитель математики Бугасской ООШ Волновахского района Донецкой области

 

Формування здоров’язбережувальної компетентності молодших школярів

Друк

Вельган Олександр Олександрович

Формування здоров`язбережувальної компетентності молодших школярів у процесі вивчення предмета "Основи здоров`я" та особливості впровадження нової програми "Фізична культура" для учнів 2 класу

Останнє оновлення на Субота, 15 лютого 2014, 19:11
 

Разработка урока

Друк

Тамазенко Мария Николаевна, учитель Бугасской ООШ  Волновахского района Донецкой области.

Разработка урока алгебры "Проценты", 9 класс.

 

Інтегрований урок з літературного читання та природознавства 2 клас

Друк

Вельган Олександр Олександрович

Природознавство. Тема: "Як змінюється взимку життя птахів і комах".

Літературне читання. Тема: "Ліна Костенко "Синички на снігу", Надія Кирян "Зимові слова", Анатолій Качан "Крихти хліба".

Вкладення:
Скачать этот файл (буклет.pub)буклет.pub[ ]2693 Kb
Скачать этот файл (памятка.docx)памятка.docx[ ]118 Kb
Скачать этот файл (урок птахи.docx)урок птахи.docx[ ]22 Kb
Останнє оновлення на Субота, 15 лютого 2014, 19:12
 

Підвищення ефективності шкільної освіти з фізики для учнів 7 – 9 класів, з урахуванням вимог нових Д

Друк

 

Порівняльний аналіз діючого та нового Держстандартів з фізики для 7 - 9 класів

 

Автор: вчитель фізики, спеціаліст вищої категорії, старший вчитель Балтер Галина Борисівна

 


 

Останнє оновлення на Субота, 15 лютого 2014, 18:58
 


Сторінка 1283 з 3745


Новий сайт

Шановні користувачі та гості сайту .

Ми підготували для вас новий, яскравий і зручний сайт на якому ви зможете не тільки розповідати про свої розробки уроків і замовити сертифікати, але і з користю провести час зі своїми друзями та колегами в соціальній мережі , пограти в цікаві ігри та інш. Ми щойно запустили цей проект, встигніть пройти реєстрацію в числі перших і Ви зможете отримати унікальне і красиве посилання на свій профіль.

http://teacherjournal.in.ua/



Сплата online


Пошук

Контакти

Поштова адреса:

«Учительський журнал он-лайн»

ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

Адміністратор порталу:

Тел. : (+3057) 731-96-33

e-mail: ua.teacherjournal@gmail.com

Як дізналися про наш сайт

Виберіть одну відповідь
 

Лічильник

Проверка сайта

© 2012 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2015 Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

 

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.