Учительський Журнал он-лайн

 
Учительський Журнал он-лайн

Кольорознавство. Спектральне коло

Друк

Останнє оновлення на Неділя, 16 лютого 2014, 23:47 Детальніше...
 

Кольорознавство. Спектральне коло

Друк

Останнє оновлення на Неділя, 16 лютого 2014, 23:29 Детальніше...
 

КВЕСТ "ШЕВЧЕНКО І ШКІЛЬНІ НАУКИ"

Друк

Норенко Ольга Михайлівна , заступник директора школи з виховної роботи Катеринопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 Катеринопільської районної ради Черкаської області

Вкладення:
Скачать этот файл (КВЕСТ ШЕВЧЕНКО І  ШКІЛЬНІ НАУКИ.doc)КВЕСТ "ШЕВЧЕНКО І ШКІЛЬНІ НАУКИ"[Змагання для учнів 9-11 класів, яке передбачає проходження 12 етапів - 12 шкільних наук. ]404 Kb
Детальніше...
 

Використання пізнавального матеріалу на уроках читання та природознавства

Друк

Вчитель початкових класів Бугайова В.І. підготувала добірку додаткового матеріалу на уроках читання та природознавства.

Вкладення:
Скачать этот файл (Дидактичний матеріал для розвитку креативного мислення. Бугайова В. І..docx)Дидактичний матеріал [Використання текстів М.Сладкова на уроках читання та природознавства]104 Kb
 

Основні методи і форми організації виховання і навчання.

Друк

Дмитрієва Оксана Вікторівна

Пропонована методична розробка побудована так, щоб дати вихованцям ясні уявлення про систему взаємодії мистецтва з життям. У ній передбачається широке залучення життєвого досвіду дітей, живих прикладів з навколишньої дійсності.

 

Основні методи і форми організації виховання і навчання.

Друк

Дмитрієва Оксана Вікторівна

Основні методи і форми організації виховання і навчання.

Парадоксально, але це так – мистецтво, вигадана реальність володіє здатністю відкрити достеменне в індивідумі. І тому, що вміє розкрити глибинні, усвідомленні проблеми людини, і тому, що дозволяє йому проявити себе таким, яким він не насмілюється бути в житті.

 

Анотація

Дитячий малюнок по праву вважається «королівським шляхом» пізнання світу дитини. Їм цікавляться історики, етнографи, художники, філософи, психологи і педагоги. У своїх спеціальних дослідженнях психологи з Чехословатчини Я. Штурма і М. Вагнерова прийшли до висновку, що малюнки дітей відображають не тільки рівень їх психічного розвитку, але і вплив так званих депрівационних чинників. Їх не слід розуміти просто як віддзеркалення життя,  кваліфікацію педагогів або  матеріальне оснащення, а як віддзеркалення глибинних зв'язків між світом дитини і миром дорослих, рештою всього навколишнього світу.

У зарубіжній гуманістичній психології виділені такі духовні потреби, як потреба в любові і визнанні інших людей, в самооцінці і самоповазі, в самореалізації і т.д. Духовні потреби поступово формуються і у дітей. Зростання особи пов'язане в першу чергу із зростанням духовних потреб і лише потім – матеріальних. Неодмінною умовою повноцінного розвитку особи є формування позитивної «Я – концепції».

«Я – концепція» - це стійка усвідомлювана система уявлень особи про себе, що переживається,  що формується під впливом відношення до нього інших людей, однолітків. З боку дорослих, особливо в умовах установи позашкільного виховання, де більше можливостей для самовиявлення особи, особливої значимості набувають позитивні стимули, створення обстанови успіху кожної дитини, заохочення його зусиль в діяльності. Навколишнє середовище повинне сприяти створенню позитивного емоційного самопочуття кожної дитини.

Успіх, у свою чергу, залежить від позиції педагога, який уміє створити дитині обстановку схвалення, підтримки, пошани, доброзичливості, щоб навчання і життєдіяльність приносили дитині радість. В результаті навчання розвиваються індивідуальні особливості дітей, самосвідомість, ціннісні орієнтації.

Пропонована методична розробка побудована так, щоб дати вихованцям ясні уявлення про систему взаємодії мистецтва з життям. У ній передбачається широке залучення життєвого досвіду дітей, живих прикладів з навколишньої дійсності.

 

В ході освоєння образотворчої діяльності і взаємодії з людьми (педагогами, іншими дорослими, дітьми) дитина освоює не тільки способи діяльності, але і норми, правила, цінності, мотиви, відносини, наявні в даній установі. Високий рівень творчості органічно пов'язаний з мотіваційно-потребною сферою особи. Тому освоєння діяльності йде з опорою на цю сферу і більшою мірою впливає на формування системи мотивів, ієрархію мотивів життєдіяльності особи вихованця в цілому.

В кінці року корисно систематизувати всі цікаві знахідки по розвитку творчої уяви в процесі художньої діяльності на заняттях для організації подальших колективних і персональних виставок дитячих робіт.

Так само плануються сумісні загальнийгрупові заходи такі, як відвідини виставкових залів, музеїв, екскурсії, організація виставок.

На заняттях в кінці року, або на виставці-конкурсі надається можливість широко зіставити різноманітні дитячі роботи, об'єднані загальною темою конкурсу, порівняти свої творчі знахідки з досягненнями своїх однолітків, проявити «глядацьке вміння», оцінити художню працю.

 

Останнє оновлення на Понеділок, 17 лютого 2014, 00:06
   


Сторінка 1266 з 3741


Новий сайт

Шановні користувачі та гості сайту .

Ми підготували для вас новий, яскравий і зручний сайт на якому ви зможете не тільки розповідати про свої розробки уроків і замовити сертифікати, але і з користю провести час зі своїми друзями та колегами в соціальній мережі , пограти в цікаві ігри та інш. Ми щойно запустили цей проект, встигніть пройти реєстрацію в числі перших і Ви зможете отримати унікальне і красиве посилання на свій профіль.

http://teacherjournal.in.ua/



Сплата online


Пошук

Контакти

Поштова адреса:

«Учительський журнал он-лайн»

ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

Адміністратор порталу:

Тел. : (+3057) 731-96-33

e-mail: ua.teacherjournal@gmail.com

Як дізналися про наш сайт

Виберіть одну відповідь
 

Лічильник

Проверка сайта

© 2012 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2015 Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

 

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.