Учительський Журнал он-лайн

 
Учительський Журнал он-лайн

Дієслово.Узагальнення вивченого.

Друк

«Дієслово»

Метою уроку є удосконалення й систематизація знань учнів з теми «Дієслово», удосконалення вмінь та навичок визначати морфологічні ознаки дієслова, пояснювати основні орфограми, використовуючи вивчені правила праворису; розвиток творчих умінь моделювати й конструювати мовні явища; виховання любові до рідної мови. Для узагальнення й систематизації знань заплановано різні форми роботи. Які дають можливість учням активно працювати на уроці, бо серед переліку вправ є усні й письмові, колективні й індивідуальні, ряд творчих завдань різного характеру, вправи на конструювання, завдання з «ключем». Крім навчальної мети, урок має й виховну, досягненню якої допоможе твір-мініатюра «Мово рідна, не мовчи!». Усі вправи підпорядковані підготовці учнів до тематичної контрольної роботи з теми «Дієслово».

До уроку пропонується презентація, завдяки якій урок буде цікавим, насиченим різноплановими завданнями, ілюстрованим. Учні матимуть можливість швидко переходити від виконання одного завдання до іншого.

 

Пунктограми в простому реченні.Практикум

Друк

Урок розрахований на повторення основних орфограм у простому реченні, закріплення теоретичних знань і практичних навичок з теми «Пунктограми в простому реченні». Для цього заплановано провести різні види роботи: індивідуальну, роботу в групах, парах, «Мозковий штурм», колективну роботу, вправи, розраховані на уважність, стилістичне конструювання тощо. З метою удосконалення орфографічної грамотності заплановано словниковий творчий диктант, під час якого учні матимуть змогу повторити орфограми, у яких часто роблять помилки.

До уроку пропонується презентація, завдяки якій учні зможуть більш ефективно працювати на уроці, виконати більше завдань, а значить і більше повторити.

 

розробка уроку

Друк

11 клас. Практикум.

Урок розрахований на повторення основних орфограм у простому реченні, закріплення теоретичних знань і практичних навичок з теми «Пунктограми в простому реченні». Для цього заплановано провести різні види роботи: індивідуальну, роботу в групах, парах, «Мозковий штурм», колективну роботу, вправи, розраховані на уважність, стилістичне конструювання тощо. З метою удосконалення орфографічної грамотності заплановано словниковий творчий диктант, під час якого учні матимуть змогу повторити орфограми, у яких часто роблять помилки.

До уроку пропонується презентація, завдяки якій учні зможуть більш ефективно працювати на уроці, виконати більше завдань, а значить і більше повторити.

Урок підготувала учитель вищої категорії "Старший учитель" Зимогір'ївської гімназії Чемес Людмила Миколаївна

 

презентация "Психолого-логопедическое сопровождение процесса вхождения в социум детей с ТНР"

Друк

Раскрыта проблема социализации детей-логопатов, уровни фиксации детей на речевых дефектах и организация совместной работы учителя-логопеда и практического психолога ДОУ по социализации детей с нарушениями речи

Авто:  Борисова Елена Анатольевна, учитель-логопед высшей категогрии, старший учитель ДОУ № 19 "Ласточка" г. Северодонецк

Вкладення:
Скачать этот файл (Презентация1.pptx)Презентация[Психолого-логопедическое сопровождение процесса вхождения в социум детей-логопатов]792 Kb
 

семинар-практикум "Психолого-логопедическое сопровождение процесса вхождения в социум детей с ТНР

Друк

Актуализация знаний практических психологов и учителей-логопедов о проблеме социализации детей с ТНР и активизация взаимодействия специалистов в работе данному направлению.

Рассмотрена координация совместной работы психолого-логопедической службы  по социализации детей-логопатов

Борисова Елена Анатольевна, учитель-логопед высшей категории, старший учитель ДОУ № 19 г. Северодонецк

Декина Ирина Александровна, учитель-логопед высшей категории ДОУ № 19 г. Северодонецк

Оверченко Людмила Васильевна, практический психолог ДОУ № 19 г. Северодонецк

Вкладення:
Скачать этот файл (ГОРОДСКОЕ МЕТОДИЧЕСКОЕ ОБЪЕДИНЕНИЕ УЧИТЕЛЕЙ.doc)Семинар-практикум [координация совместной работы учителя-логопеда и пр. психолога ДОУ по социализации детей-логопатов]167 Kb
 

В небе радуга - дуга.

Друк

Журавлёв Александр Анатольевич.

Сколько в радуге цветов? Какие есть "считалочки" для запоминания их последовательности? Как они звучат на языках народов мира.

При изучении темы "спектр" ученикам предлагается презентация и текстовый материал. Дома учениикам предлагается найти или придумать другие варианты, оформить их в цифровом или графическом виде.

Вкладення:
Скачать этот файл (В НЕБЕ РАДУГА - ДУГА.pptx)Веселка ( Радуга)[Історія відкриття спектру.]2920 Kb
 

конспект уроку " Природні зони України . Мішані ліси "

Друк

Продовжувати формуати поняття про природні зони України .

Гура Світлана Миколаївна , вчитель Олександрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів імені І.С. Буряка

Вкладення:
Скачать этот файл (Природні зони України.doc)конспект уроку[Продовжувати формувати знання про природні зони України]18281 Kb
 


Сторінка 767 з 2940

-----------------------------------------

 

Як дізналися про наш сайт

Виберіть одну відповідь
 

На даний момент 1282 гостей і 1 користувач на сайті
  • btv1959@ukr.net
службы мониторинга серверов


© 2012 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2014 Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

 

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.