Учительський Журнал он-лайн

 
Дошкільний навчальний заклад

Путешествие в королевство Математики

e-mail Друк PDF

Конспект занятия по математике в старшей группе с использованием развивающих игр В. Воскобоча на тему "Путешествие в королевство Математики". С помощью игр В. Воскобовича дети решают математические задания, развивают умственные способности, внимание, учатся ориентироваться на листе бумаги и пространстве. Также, дети учатся конструировать симметричные и несимметричные фигуры по словесному алгоритму и собственному замыслу. Павлова Екатерина Юрьевна

 

Хто такий дефектолог і що таке дефектологія?

e-mail Друк PDF

Автор: Сазонова Лілія Володимирівна, вчитель-дефектолог, завідувач ККДНЗ №306 м.Кривого Рогу Дніпропетровської області.

У статті коротко і доступно розкривається досить широке поняття "Дефектолог" і значення науки "Дефектологія".

 

Заняття на тему: "Звідки прийшов хліб"

e-mail Друк PDF

Заняття для дітей старшого дошкільного віку з розділу "Дитина в довкіллі" Програми "Дитина". Поданий матеріал можуть використовувати  вихователі при вивченні,  систематизації та узагальненні знань дітей про основні етапи вирощування зерна, виробництво хліба, знаряддя праці для збору урожаю.

Туманова Лариса Василівна

Вкладення:
Скачать этот файл (Заняття для старшої групи Звідки прийшов хліб.docx)Звідки прийшов хліб[ ]584 Kb
Останнє оновлення на П'ятниця, 20 лютого 2015, 00:50
 

Інтегроване заняття з пізнавального розвитку

e-mail Друк PDF

Мета: продовжувати вчити малят називати основні кольори, розрізняти предмети за величиною та формою, закріпити вміння складати предмет з кількох частин. Познайомити малят з українським народним вбранням,з властивостями тіста. Розвивати творче мислення, пізнавальну активність, мовлення.

Хід заняття.

Діти до нас сьогодні завітало багато гостей. Давайте ми як чемні діточки привітаємося з ними.

Добрий день, добрий день

Ми гостей вітаємо

Добрий день, добрий день

Всім добра бажаємо

Зверніть увагу як всі до вас всміхаються. Ви гостям теж всміхніться, а на мене подивіться.( лунає дзвінок по телефону)

Алло! Так це дитячий садочок, група «Зірочки»(вихователь розмовляє по телефону)

Малята , дівчинка Марійка запрошує нас на гостини. Ви хочете її провідати. (відповідь малят). Подивіться дітки а ми з вами так гарно вдягнені. Наш одяг традиційний український. В нас красиві спіднички, гарні вишиванки, на голівці красивий віночок сплетений з квітів.

Малята нам час вирушати, а живе дівчинка далеко за лісом. А щоб нам дістатися до хатинки марійки нам треба вибрати вірний шлях(Одна доріжка веде через ліс,а інша веде до річки)відповіді дітей.

Дітки,вірний ми обрали шлях до Марійки. Малята,але ж ми не можемо іти в гості з порожніми руками. Зараз ми з вами підійдемо до того столика і виберемо подаруночки для дівчинки. І тепер ми можемо рушати далі.

Тук-тук-тук.

Подивіться хто нас зустрічає коло хатинки. Добрий день Марійка!Яка ж ти гарна,яке в тебе вбрання красиве. Малята допоможіть мені будь-ласка.

-В що вдягнена Марійка?

-А що в неї на голівці?

Вірш:

У віночкі моїм

Різнобарвні квіти

Символ України

І дарунок  літа

Тож усім на нього

Подивитись любо.

Марійка,а з нами трапилось лихо,ми несли на вінок тобі чудові квіти,але ж подув зимовий холодний вітер і пелюсточки відірвалися і залишилась тільки серединка. Але не хвилюйся ми зараз з малятами зробимо тобі нові квіти.

  • Малята на що схожа серединка?(на кружечок)
  • А на що схожі пелюсточки?(на овал)
  • Якого кольору кружечки?(червоні, жовті, сині)

А тепер я попрошу підібрати до червоного кружечка-червоні овали, до синього- сині, до жотого- жовті. З цих квіточок Марійка сплите собі новий віночок.

Марійка:Дякую малята, справді чудові вийшли квіти.

Вихователь: Ой Марійка, а ти чому засумувала.

Марійка: Скоро час обідати, а я ще не вспіла приготувати до обіду українських пампушок.

Вихователь: допоможемо Марійці приготувати пампушки до обіду.

Відповіді малят.

Підійдіть всі до столу, а пампушки ми будемо робити ось з цього тіста. Я вам покажу як це правильно робити. Потрібно відщепнути трохи тіста, покласти собі на долоньку і коловими рухами зробити пампушку. А тепер готові пампушки покладемо на листик і поставимо в піч випікатися. А доки вони будуть готуватися ми трішки пограємо. Ми з вами попрацювали. А тепер час відпочити. Марійка  просить нас взяти пограти  з нами її молодшого братика. Малята ви не заперечуєте (відповіді малят).

Добре Марійка хай грає з нами. Мої малята вже трішки вміють рахувати зараз навчимо і твого братика.

Лічба «Скільки пальців»

Вихователь лічить по черзі свої пальці, беручи по черзі кожен і називаючи число, діти повторюють.

Пальчикова гра «Десять пальчиків»

Я маю десять пальчиків і всі вони мої(діти показують пальчики)

Я можу з ними гратися, я покажу тобі.

Я можу їх зігнути, а потім розвести(згинають, апотім розчепірюють пальчики)

Я можу їх підняти. А потім опустить(піднімають пальчики вгору,а потім опускають)

Їх можу заховати і діткам показать.

Марійка: дякую вам мої любі друзі, що пограли з моїм братиком. А поки ви грали наші пампушки спеклися. Ми зараз з вами помиємо ручки і будемо обідати.

 

«Сенсорне виховання в педагогіці М.Монтессорі у дітей раннього віку»

e-mail Друк PDF

Мета: заохотити батьків до спільної праці з сенсорного виховання в педагогіці М. Монтессорі шляхом майстер класу (виготовлення гри). Знайти спільну думку з батьками по використанню сенсорних матеріалів вдома. Виховувати у дітей базові якості.

Сенсорне виховання значною мірою визначає загальний психічний розвиток дитини. Тому багато сучасних освітніх методів і технологій ґрунтується на стимуляції різних аналізаторів. Марія Монтессорі говорила, що саме з почуттів починається сенсорне виховання дитини. Вона вважала, що працюючи з сенсорним матеріалом, дитина набуває власний сенсорний досвід і тому у дітей підвищувалась результативність з сенсорним матеріалом:

  1. Розвиток органів чуття, даних природою.
  2. Розвиток абстрактного мислення.
  3. Збагачення активного словнику.
  4. Розвиток творчих здібностей як у процесі пошуку різних варіантів роботи з одним матеріалом, так і в комбінуванні різних.

Її  методика відстоює права дитини на те, щоб бути активним, пізнавати навколишній світ і розвивати свої внутрішні ресурси всіма можливими способами дослідження і творчою діяльністю. Навколишній світ не в силах дати людині здібності нізвідки, але може дати можливості та засоби для їх розвитку. Роль батьків полягає в першу чергу в тому, щоб підтримувати, спостерігати, направляти та тактовно переконувати, ніж втручатися, давати вказівки та ставити обмеження. Таким чином ми розуміємо, що практична реалізація даного принципу вказує на суттєві відмінності школи Монтессорі від звичайного дитячого садка. «Прямота» системи Монтессорі направлена не на навчання в групах, а є участю кожної дитини в якомусь певному груповому занятті. Дитина може займатися чим завгодно за умови, що вона не завдає шкоди собі та іншим.

В даній роботі я пропоную розглянути можливості використання елементів Монтессорі-педагогіки  в садочку та домашніх умовах. Вдома знайдеться безліч предметів, які можна використати як Монтессорі-матеріали(наприклад це глечики, різної форми та розміру посуд, насіння різних культур та багато іншого). Сьогодні моєю метою круглого столу є розповісти про Монтессорі-педагогіку, вказати на  період розвитку дитини, на можливості сенсорного виховання дітей вдома.

Я дуже багато часу приділяю все ж таки сенсорному розвитку малят, ми дуже багато з ними будуємо, вчимося фокусуватися на ключовій якості матеріалу, вчимося парувати за будь-якою ознакою(діти добирають пари для предметів, використовуючи вміння візуально розрізняти їх, дізнаючись при цьому і назву того чи іншого предмета який є в кошику.

У разі виконання вправ у дітей поступово формується почуття власної гідності та незалежності. Зі зростанням незалежності зростає їхня впевненість у своїх силах. Працюючи з певним дидактичним матеріалом, діти вчаться дбати про довкілля, про приміщення в якому перебувають, дотримуватися правил поведінки в суспільстві. Можливо, дехто вважає,що в три роки дитина не здатна прати, готувати їжу, мити посуд, підмітати. Адже вона ще зовсім мала. «три роки – унікальний час»- говорила Марія Монтессорі. І що раніше дорослі нададуть малюкові можливість набувати навички самообслуговування, то органічніше буде для нього цей процес.

Завершити мій сьогоднішній виступ хочеться такими словами: «Кожна дитина-неповторний світ, і завдання дорослого – створити умови для всебічного розвитку своєї дитини.

 

 

 

 

 

 

 

Постулати від Марии Монтессорі.

  1. Якщо дитину часто критикують – вона вчиться …засуджувати.
  2. Якщо дитину часто хвалять – вона вчиться …оцінювати.
  3. Якщо дитині демонструють ворожість вона вчиться … битися.
  4. Якщо з дитиною зазвичай чесні – вона вчиться … справедливості.
  5. Якщо дитину часто висміюють – вона вчиться бути … боязкою.
  6. Якщо дитина часто живе з почуттям безпеки – вона вчиться … вірити.
  7. Якщо дитину часто ганьблять – вона вчиться відчувати себе … винуватою.
  8. Якщо дитину часто схвалюють – вона вчиться ставитися … добре до себе.
  9. Якщо до дитини часто бувають поблажливі – вона вчиться бути … терплячою.
  10. Якщо дитину часто підбадьорюють – вона вчиться … впевненості в собі.
  11. Якщо дитина живе в атмосфері дружби і відчуває себе потрібною – вона вчиться знаходити … в цьому світі любов.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Анкета для батьків.

Запрошую Вас прийняти участь в анкетуванні, яке допоможе краще пізнати Вас та вашого малюка – для здійснення сприятливих умов розвитку вашої дитини.

  1. 1. П. І. Б батьків…………………………………………………..

  1. 2. Які ігри  полюбляє дитина в дома?............................................

  1. 3. Чи потрібно спілкуватися з дитиною?.....................................

  1. 4. Що сприяє розвитку інтелекту у дітей?...................................

  1. 5. Чи слід привчати дітей до самостійності з раннього віку?....

  1. 6. Чи згодні ви з тим, що за допомогою сенсорних матеріалів відбувається  навчання мовленнєвих та пізнавальних здібностей. Чи вважаєте ви за потрібне мати вдома ігри для сенсорного розвитку дитини………….

  1. 7. Як ви вважаєте чи слід приділяти увагу руховій активності дітей.

 


Сторінка 7 з 87

Пошук

Лічильники

Проверка сайта

Новий сайт

Шановні користувачі та гості сайту .

Ми підготували для вас новий, яскравий і зручний сайт на якому ви зможете не тільки розповідати про свої розробки уроків і замовити сертифікати, але і з користю провести час зі своїми друзями та колегами в соціальній мережі , пограти в цікаві ігри та інш. Ми щойно запустили цей проект, встигніть пройти реєстрацію в числі перших і Ви зможете отримати унікальне і красиве посилання на свій профіль.

http://teacherjournal.in.ua/

Контакти

Поштова адреса:

«Учительський журнал он-лайн»

ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

Адміністратор порталу:

Тел. : (+3057) 731-96-33

e-mail: ua.teacherjournal@gmail.com


© 2012 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2016 Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.